
محصولات دسته بازاریابی و امور مالی
وجود واسطهها در فرایند بازاریابی به علت دوری تولید كننده و مصرف كننده از یكدیگر امری ضروری است واسطههای موجود در زنجیره بازاریابی زیره و زرشك شامل عمده فروشان، خریدارانمحلی، نمایندگان عمده فروش، میدان داران، دلالان و خرده فروشان میباشند خریداران محلی به خرید، جمع آوری، حمل و نقل و فروش زیره و زرشك میپردازند در حالی كه عمده فروشان دارای فعالیت
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین، فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری، رفتار خرید آن لاین، نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین، رضایت و وفاداری، عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در مح
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های ورود به بازار بین الملل، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بازاریابی خارجی، تفاوت بازاریابی داخلی و خارجی، اهمیت بازاریابی بین الملل، مهمترین سوالات هنگام ورود به بازار، استراتژی های ورود به بازار، تجزیه وتحلیل بازار های خارجی، فرهنگ
پاورپوینت آموزشی کارآفرینی و بازاریابی موفق
اتوماسیون بازاریابی چیست
چگونه یک کمپین رسانه های اجتماعی برای یک مخاطب خلق کنیم
8 نکات بازاریابی ساده دیجیتال رقبای شما
گواهینامه بازاریابی مفید
چگونه می توان به عنوان یک بازاریاب دیجیتال کار کرد
تعریف B2B بازاریابی چرخه زندگی مشتری
اهمیت یک وب سایت پاسخگو همراه
بهترین روشهای تجارت B2B
بازاریابی فروش چیست
مزایای ادغام فروش و بازاریابی
شش مرحله برای افراد بهتر خریدار
بهترین روش در بازاریابی دیجیتال B2B
بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی
مزایای بازاریابی مجدد
10 مهارت برتر مورد نیاز توسط بازاریابان امروز
دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذای در بازارهای بین المللی، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اصول قیمت گذاری، تعریف قیمتگذاری، اهداف قیمت گذاری، قیمت گذاری در بازار بین الملل، استراتژی های قیمت گذاری در بازار بین المللی، مشکلات قیمت گذاری در بازراهای بین المللی، عوامل تاثیرگذار بر قیمتگذاری بینالمللی، منابع
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف یک کالای صنعتی، تغییرات در استراتژی محصولات، منحنی عمر کالای صنعتی و استراتژی ها، منحنی عمر کالای بین المللی، کاربرد نظریه منحنی عمر کالا در استراتژی های بازاریابی، قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود، توسعه استر